Ta inga onödiga risker...

Igår höll jag på hör hemma fixade och donade lite med allt möjligt.
Martin kom hem vid 3 tiden då käkade vi. För mig blev det lax och grönsaker/potatis i ugnen och dom andra åt biffar till.
Sen klädde vi på barnen och gick en långis jag, barnen och Martin & Angelica & Eweiln. Martin ville med gå gör han börjar bli en "tjockis" nu när han har slutat snusa. . . Blev en riktig långis, runt hela Hovsjö, bort vid Maxi och sen hem tog väl lite mer än 2 timmar.

Hade fått ett sms från Daniel på mobilen när jag kom hem.

Ville bara säga att efter det som hänt där du bor, snälla var försiktig när du är ute.
Ta inga onödiga risker. . . Kram

Han är så himla snäll och go den där männsikan. Bättre än BRA!
Tur att det finns såna människor oxå som faktiskt bryr sig.
Som man säger man har bara ett par få "riktiga" sanna människor som verkligen bryr sig i livet. Men dom vet man vilka det är. Sen finns det ju många man bara träffar och umgås med. Och dom flesta vet man egentligen inte vart man har alls.
Egentligen. . . Eller!?

Till saken igen att vara rädd om sig. Det eh ju fan sjuk det som hänt här. Och man börjar fundera strarkt på om man ens ViLL bo kvar här! Jag känner själv att jag inte ens vill gå ut "själv" efter klockan 21 på kvällen här. Och det eh ju helt stört att man ska behöva känna så. Jag vill flytta ut på landet!! Visst händer det säkert saker där med , men jag tror inte på samma sätt och i samma utsträckning! Jag säger bara det, vad fan är det som håller på att hända med världen!

SÖDERTÄLJE. Anna, 21, slogs medvetslös av ett 20-tal svartklädda, beväpnade unga män.  De sparkade henne i ansiktet, hoppade på bröstkorgen.

Hon räddades av sex unga killar som med fara för sina liv angrep mobben.



http://aftonbladet.se/nyheter/article3292882.ab
´
Jag saknar min bästa tjej kompis Regina som bara den!! Hade vart så skönt att ha dom "nära". Dom ska förmodligen flytta uppåt landet. . . Och jag skulle inte tveka en sekund på att haka på om man bara fick chansen! Snart kommer hon iaf upp och hälsar på här. Om en och en halv vecka *weii* Miss Miss Miss. . . MEGA massa jätte mycket! Äntligen ska jag få se deras lilla Cazper. Sist dom var uppe hann vi inte ses.

Idag, och hela helgen jobbar Martin 14-22.18. Så jag funderar på om jag ska ta en morgon prommis utan barnen när han vaknar. Vi får se. Annars tar jag en långis vilket fall. Men det så mkt jobbigare att gå puttandes med båda ungarna i syskonvagnen. Sen vill Filippa iNTE sitta still. Gå säger hon hela tiden och försöker komma ur vagnen! Ja vi får se vad som händer idag, nånting blir det iaf!

Jag tänker inte väga på på minst en vecka nu, så får vi hoppas på BRA resultat när jag väl SKA väga mig!! :)


Postat av: Regina

ja gumman du ska va försiktig!!!jag saknar dej asamycke jag me!!!ha d så bra idag me prommis o allt!!puss o kram!!

 2008-09-12     09:25:27
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss