Trött

Våldtäckt, skottlåsning, mord, och överfall behöver man säga mer...!?
Ja välkommen till SÖDERTÄLJE.

Inatt har det blivit våldtagen en kvinna precis där jag bodde (i Saltskog) av 2 män.
SEn har det vart skott lossning här någon stans i Södertälje. Ja vad ska man säga... kan ju inget mer än att säga att jag är inte så väldigt sugen på att bo här eller låta mina barn växa upp här. Visst det händer saker överallt men mer eller mindre och här händer det verkligen MER!! Idioter! *suck*

Idag runt 14-15 tiden. Gick familjen och Angelica och hennes barn till maxi och tillbaka. Handlade lite blöjor och välling och sådär. Sen har vi bara käkat, jag har städat här som vanligt diskat och så. Kanske blir att det ska inköpas en diskmaskin vid lön som det verkar. Skulle vara så skönt för det känns som det ända man gör är att stå i det där himla köket!!

Ska se "Ensam mamma söker" nu... kanske skulle vara med där så man fick någon ordning på sitt liv någon gång! ;)
Postat av: Mervi

Flytta med oss till Luleå, då! :D

Jag skrev en kommentar i länstidningen om vad som hände min gubbe natten till lördag. Läs kommentaren som har rubriken "Min sambo råkade ut för skiten natten som var".



red2007.asp&i2=1&Id=28834&isp2=hela" rel="nofollow">http://www.lt.se/index.asp?kat=st&i1=indexred2007.asp&i2=1&Id=28834&isp2=hela

 2008-09-15     07:26:39     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss