Ny dag nya tag!

VIll bara säga tack till Jessica! Du är super gullig! Det är en tjej som hjälp mig med min blogg. *tusen tack* KRAM .Jag har gjort lite  "fin puts" själv, men är absolut ingen fena, håller på att lära mig !  Vill nu bara ha in hur många besökare man haft och några fler kategorier där vid länkarna. Men det löser sig nog.

Fick sovmorgon idag. Hampe vaknade klockan kvart över 7 *hallelulja*
Jag ska ge barnen frukost, och klä på mig sen blir det en morgon prommis med Angelica. Sen ska dom iväg på dop så det blir nog den lite "kortare" rundan idag. Det eh så skönt att ha någon att gå med som eh peppad oxå! Tack gumman! Försöker få iväg henne och börja träna på gröndal med mig! (Scanias träning Center) Ska ju köpa gymkort där nu den 19 om en vecka ska bli så skönt att komma igång och gymma. Finns massa roligt man kan pröva på förutom gymmet. Finns massa pass: Spining, Body pump, Arobics, Step Up, Afrikans dans, Ja u name it!! Weiii ska bli såå kul!!

Båda barnen hostar som tusan idag :( Och förkylda. Har ändå klätt på dom mkt när vi vart ute och gått så kalla kan dom inte ha blivit. Martin kom med hem och mådde inte så bra igår kände sig febrig *suck* dessa höst tider. Idag kommer Therese förbi en sväng hos mig med sina små knattar runt klockan 13. Dom är med lite krassliga men det känns lite skit samma eftersom vi är inte är helt 100 själva.

Martin kom föresten hem igår och sa att han ville inte förlora mig/oss och han ska ta tag i sitt beetende. Och att han ska försöka tycka det eh bra att jag hittar på annat än att bara sitta här hemma och tycka saker eh tråkigt. Det gynnar honom oxå om jag kan hitta på lite annat så man inte lever i nån slags "svensson" bubbla när allt bara kretsar kringa att vara med familjen 24 timmar om dygnet. Man måste få göra annat oxå: Gå ut och gå själv, fika med någon kompis, gå ut på krogen med några vänner om man vill det. Inte leva som en fånge i sitt egna liv, det tänker jag bara iNTE göra. Men nu ska han bättra sig säger han. Ja det hoppas jag verkligen! För hans egen skull. . . Varför lixom ens hålla på det eh så himla onödigt. Det är lika viktigt och göra saker för sig själv då uppskattar man mer tiden tillsammans som par och familj och det händer lite annat runt omkring. Det tror jag starkt på iaf!





Postat av: Mervi

Det är en bidragande orsak att man separerar, om man inte får göra saker på eget håll. Man kvävs..

 2008-09-13     13:46:25     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss