NY BLOGG

Japp då har man fixat en blogg.se igen, tycker denna eh bätttre än noggen.
Kommer förändras lite med tiden som går och jag lär mig HUR man ska göra.
Har glömt bort hur man ändrar tecken snitt och storlek tom hmm.
Men det löser sig säkert det oxå *hihi*

Imorse fick jag besök av min moster som kom in för att käka frukost
eftersom hon var här i Södertälje krokarna. Var trevligt,
jag har inte sett henne på jätte länge. Hon hade gått ner kanon mkt i vikt!
Och det får en ännu mera pappad att gå ner i vikt igen.
Jo igår kväll tog jag och Angelica en timmes prommis där på kvällen.
Så det blev mkt motion igår! Tror det blev upp mot 4 timmar med allt rännande.
Hade sååå ont i benen igår kväll! *hihi*
Men idag känns det skit skönt, man känner verkligen att man har gjort något bra!
Ska fixa lite här hemma sen blir det en långis igen,
och en kvälls prommis sen när Martin har kommit hem!
Var så skönt att bara gå jag och Angelica igår utan barn och vagnar!
Ska göra det oftare att ta mig egen tid!
Nästa fredag ska jag köpa det där gym kortet! Och jag SKA ta mig iväg och träna! Nu har jag gett mig tusan på det hära!! Ska ner till mina 65 kg!!





Det går framåt här hemma med målandet. Har dock tagit en paus på några dagar.
Men det som eh klart är kanon snyggt! Är jätte nöjd!

Såhär blir linne skåpet


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss