Lite allt möjligt

Igår gick jag prommis med Angelica på morgonen.
Sen gick jag hem och lekte och myspyste med att bara ha Hampe hemma. Det blir lätt att Filippa tar mkt tid. Fast det känns verkligen tomt när hon inte är hemma. Martin slutade klockan tjugo i 3 så skönt när han jobbar förmiddags vecka så man kan ses lite iaf. Sen åt vi grillad kykling, bulgur, och turkisk Yougurt med vitlök, timjan, svart peppar och salt i. GOD och NYTTiG mat! Behöver äta bra igen nu det har ju inte blivit skit nyttigt nu under helgen när min kära syster har varit på besök. ;)

Sen bestämde vi oss för att åka till ikea. Och då ringde det en som ville köpa våran syskon vagn och bodde i Älvsjö. Så vi mötte henne där. Det var en dagmamma på runt 50 som bara älskade Urban JUngle vagnarna. Hon hade kört slut på 3 st än sålänge och nu behövde hon en ny. Så det kändes verkligen som den gick till nåhot bra ända mål. Köpte 2 burkar på IKEA, en kruka, 2 trattar, och en vägg planka i vitt nu eftersom vårt vardags rum håller på att bli vitt. Idag (ikväll) SKA vi börja på vårt sista projekt. Måla tv möbeln! Kommer bli så fint när allt eh färdigt!

TRäffade en kill kompis igår. Han berättade att den jag var på arbets intervju på Scania hos har blivit stämd. Det var en kompis till dom som hade vart på intervju där. Sen hade hon ringt och frågat hur det hade gått efter et par dagar. Då hade han sagt att det finns inga platser alls på scania just nu. Dagen efter hade min kompis i fråga gått till honom och sagt att han ville byta avdelning. Då fans det helt plötsligt hur många jobb som helt ett där 3 där 5 där osv. Ja vad ska man säga. Det var exakt så han sa till mig. När jag ringde och frågade hur det hade gått. Att det inte fanns några jobb typ. TYcker det eh för dåligt!!

Men jag känner fortfarande att jag inte vill bo kvar här. Men man känner VART ska man flytta lixom!!

Idag ska jag städa, behövs verkligen. Sen är Hampe jätte lös i magen och min mage är med skit konstig har fått gå upp 2 ggr i natt och "gå på toa" hoppas verkligen inte det är magsjuka!!
Postat av: Mervi

Hehe, är din mage "skit konstig"? Fnissar

Var det magsjuka eller?



Jag har inte fått svar på mitt sms jag skickade till dig igår kväll? :)

 2008-09-23     20:34:13     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: t0ka

Jobbar inne i stan nu, sankt eriksplan, på Dagens Industri.. =)

Eller ja, ÅT dagens industri..

 2008-09-24     12:42:40     http://t0ka.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss