Idag har man verkligen gjort nytta!

Har vart en hetsk dag !! 
Först lämnade jag Flippa på dagis klockan 9. Sen gick jag och Angelica 2 timmars prommis. Kom  hem 11, sökte lite jobb en kvart. Sen var det dags att hämta Filippa på dagis. När jag kom hem har jag suttit och sökt lite fler jobb. Sen har jag lagat mat, plockat bort efter middagen, diskat.

Nu ska jag ska snart ut på prommis igen med Angelica.
Skönt med en kvällsis. Jag bara älskar att vara ute och gå. Särskilt på kvällen.
Så idag komer det bli en dag med mkt motion så himla skönt man känner verkligen att man har gjort nytta.

Martin har vart hemma idag, men skulle egentligen jobbat natt. Men dom ringde från hans jobb idag och sa att han ska pröva på att jobba 2 skift eftersom han har bett om att få gå ner i skift. Då ska han prov jobba där i 2-3 månader med lika dan lön som han har nu när han jobbar 5 skift. Nu kommer han jobba en vecka förmiddag och veckan efter eftermiddag. Så har han lediga helger. Är bra nu när jag söker jobb ifall jag skulle få ett så kan han ta mer ansvar med barnen... Ne nu ska ja ta på ta på mig gympa skorna så bär det av till skogs!

Hej hopp!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss