Gäääsp *nyvaken*

Vakna precis. *hihi* Så skönt barnen har börjar sova mkt längre om mornarna nu. TRor det har att gör med att det har blivit höst och mkt mörkare ute. Ska snart väcka dom. Göra frukost, klä på oss och sen iväg till dagis. Angelica har inskolning för Ewelin idag så vi ska inte gå prommis förens klockan 10 ungefär.

Är så skönt att komma iväg varje dag nu! Och man känner på kroppen att det verkligen gör nytta. Har kommit ur det där värsta nu så på kvällarna är jag inte sugen på godis alls. Var lite små hungrig igår kväll men jag struntade i att äta något. Inget ätande efter klockan 19. Är den "gyllende regeln" och det kör jag stenhårt på. ;)

Ne nu ere dags för dagen tisdag. Nu måste jag sätta fart här!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss