Bloggen är under design.

Jag strulade till det igår när jag skulle fixa till min blogg igår
Så jag tog någon vanlig mall sålänge tills det är en tjej som ska hjälpa mig att fixa till den ;)
Blir iNGET dagis i dag för lillsessan! Alla här hostar och nyser och snörvlnar och har feber.
Så vi går och äter alvedon och tar näs spray  om varannat.
Så trist! Hampus som skulle börja dagis i morgon på sin ettårs dag! *suck* Det får bli hemma och fira istället har ju kvar tårtsaker och så som vi skulle ha haft på hans kalas i lördags. Så vi får ha ett litet kalas för oss själva!

Här kommer några bilder på lilla älsklingen HELA 1 år imorn!

Tiden har gått så otroligt snabbt!!

~ Mamma ÄLSKAR dig mer än ord kan säga ~









Jag måste springa bort till vår hyresvärd idag och lämna in nycklarna till min gamla lägenhet.
För imorgon flyttar en ny hyresgäst in där annars idag b´lire bara viila och jag ska ta ett städ ryck här ser ut som ja jag vet inte vad! Usch det var frost ute i morse. Nu är verkligen vinter på väg! Man känner redan att det börjar bli kallt! Jag måste köpa ny vinter jacka och minst 2 par nya jeans när jag får råd!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss