VARNING VARNING. . . MAGSJUKA!

Skulle jobbat idag men har legat hela natten vridit och vänt mig. Mått illa som bara den. Gick upp nu på morgonen och det bara spruta ur rum**n. Magsjuk! Så lägligt! Men dom sa igår att dom hade skickat hem 3 st barn från dagis med samma symtom. Och vanliga är att jag alltid får det om det går något på dagis. Barnen verkar må oki än så länge peppar peppar. Men har smittat mig eller så har jag fått det från någon annan stans.
Men vi får se. Martin är så gullig, han gick upp och gick med dom till dagis och ska hämta dom innan han går till jobbet vid 2. Hoppas barnen klarar sig, det tog hårt på Filippa förra året på hennes vikt hon gick ner massor, när hon var magsjuk.

Hon blev typ grinig på jobbet för att jag skulle vara hemma, men allvarligt vad tycker hon, att jag ska gå dit och smitta ner varenda kotte? Det eh ju inte av ovilja jag inte kan gå dit. Känns kul, det kommer skerligen bli fler sjukdommar eftersom jag har två små nyinskolade barn på dagis, och jag får alltid allt dom drar hem oftast. Vad ska dom säga då när det eredan känns olustigt att anmäla sig sjuk för första gången...

Nej nu ska jag vila ett tag snart blire väl toa dags igen.

Tack för alla grattulationer till graviditeten.
Det känns jätte roligt!

KRAM på er allihopa!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss