Torsdag

Somnade som en stock efter oskyldigt dömd igår kl 22. Vaknade strax efter halv med ett ryck att Martin stod vis soffkanten och så hej ligger du här *hehe* Sen vkande Hampe runt 6 imorse och ville äta sen somnade han om till halv 8 igen så skönt! Jag behövde verkligen sova är så himla trött! Gick upp gav barnen frukost. Sen tog jag och stoppade dom i ett bad och satte på en maskin tvätt. Magen eh sisådär idag inte lika illa som igår men absolut inte BRA. Idag kommer min syster runt klockan 14, Filippa ska få vara där över helgen. Hampe ska jag ha hemma med mig.

Ska bli kul att se vad Martins mamma ska säga när hon väl får tag i Martin. Jag orkar inte bry mig riktigt. Hon får tycka känna och försöka bestäma som vanligt hur mkt hon vill. Det eh vårt liv och vi gör våra beslut själva.

Får se vad man ska hitta på för mys i helgen.
Imorgon ska jag iaf till bvc med Hampus.
Ett års vaccinatin. och vikt och längd.

Nej nu ska jag hänga tvätten hej hopp!
Postat av: Karin

Grattis gumman. va kul för er. Kramis

 2008-10-30     10:18:38     http://www.metrobloggen.se/MammaNr1
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss