.

Skulle jobbat igår men jag låg klart i feber och mådde skit. Barnen hade jag hemma hos mig. Vi var tvugna att åka en sväng ner på stan iaf. . . det blev en snabbis bara hade verkligen ingen ork alls egentligen. Men vi behövde alvedon till båda mig och barnen. SEn passade jag på att gå in på "in och finn" och fyndade 4 fotoalbum för 15:- st och lim. Så nu har jag pysslat med det här igår lite sorterat och satt in bilder. Och fixat barnens babyböcker :) Blir kanonfint.

Vi ska gå en sväng till ica maxi efter att sir Martin bakat klart sina scones där i köket. Då tänkte jag köpa lite roliga pennor och så litte pyssel som man oxå kan sätta in där. Filippa ska få ett par vinterskor. Sen har dom allt inför vintern så skööönt! Bara jag som borde köpa en vinter jacka. Får se om vi har råd denna månaden har vart räkningar för typ 17 000:- *suck* Skönt att jag har börjat jobba iaf! Det eh bara plus i kassan ;) Ska jobba mån, ons, tors,och fredag. Nästa vecka!

Nej nu ropas det från köket "frukost is ready"
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg du har!

 2008-10-27     19:10:21     http://junitjejen.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss