Min onsdag

Så nu har dagen gått. Som sagt foto på dagis klockan 9 i morse. Det gick oki till en början grät bara Filippa och trodde att jag skulle lämna henne där tills hon insåg att jag faktiskt skulle vara kvar medans dom fotade och fick följa med hem igen sen. Dom fotades ute jag hoppas hoppas det bli några bra kort sen :) ... Tog lite egna kort på barnen när jag kom hem.

Här eh Filippa med en godis i munnen som jag lovade henne om hon var duktig och tog kort ;) och lillpluppen!

Jag ÄLSKAR mina små glin mer än allt på jorden!!







Sen när jag kom hem lekte jag lite med barnen vi har dansat och sjungit. Eh man mamma så eh man det eh bara att ställa upp ;) Sen åt vi lunch sen somnade båda 2 och sov 2 timmar ca. Jag hann med både att sita vid datorn och scrappa lite. Gjorde bara några enkla så det blev inte så avancerade grejer. Sen har jag städat här och fixat så det eh fint när Carina kommer nu om en timme.

Martin hjälpte oxå till när han kom från jobbet. Han tog disken och skurade golv. Det kan man ju inte göra fel iaf *hahaha* Sen har vi kikat på oskyldigt dömd. Och nu precis åkte Martin iväg till Södertälje syd med taxi för att hämta sin mamsing. Jobbigt läge att vara van att ha körkort och nu får han inte köra längre.

Fast som tur eh har vi fått besked om att han kommer få sitt körkort tillbaka så fort dom får in proverna. Men efter att jag ringt runt till olika sjukhus och kliniker och fått pris på runt 5700:- så  lutar det åt att han får åka ner till Skåne till dom han gått hos innan för vi har verkligen inte råd. Med resa och besöket nere i Skåne lär inte gå på mer än 2000:- så jag vad ska man säga. Stockholm det eh väl bara för himla underbart att bo här!? ;) Jag vill inget annat än att bara ge mig av härifrån, är så less på all skit! Visst det händer väl saker och så men MER eller mindre som jag sagt innan.

Föresten 457 besökare på lite mindre än en vecka sen jag la till besöksräknare! Herregud vilka är alla ni som läser? :) Och så kul kan väl inte mitt trista liv vara att läsa om *hehe* Ne nu ska jag ge Hampe lite natti natti välling så får vi hoppas man får sova gott sen.

Detta är några av dom har jag suttit och fifflat med lite idag:

            

      
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss