Måndag


Igår var det en helt underbar dag ute i solen!
Vi åt frukost när vi vaknade sen begav vi oss iväg till Torekällberget.  

Bilder säger mer än ord!!











Filippa fick rida ponny ridning oxå.













Idag har vi vart på ny inskolning på dagis men nu gjorde vi för båda barnen blev en nystart för Filippa för hon han knappt vara där något innan hon blev sjuk. Det gick jätte bra. Sen har jag bara fixat och dobat här hemma "som vanligt" känns det som. Känns nästan som man bara diskar och städar och lagar mat osv. Men men så ska väl livet vara men man blir rätt less ibland. NU har dagen gått idag är sista dagen med svärmor under taket sen åker hon till Skåne igen vid 6 på morgonen på onsdag.

Jag är smäll fet nu jag har inte vågat väga mig på flera veckor men jag känner på kläderna att jag gått upp i vikt.
Började undra om det är därför jag har värk i ben och armar men det eh klart det inte eh det eh något konstigt med min kropp ska till läkaren och ta prover och sådär nästa måndag då ska dom göra en grundlig utredning för det är något som inte är som det ska i min kropp, Kan vakna om nätterna att detvärker och värker så att man nästan börjar gråta och sen ere så skumt att ena dagen kan jag ha ont i ett ben på ett ställe andra dagen kan det vara i andra benet osv. Jaja vi får se vad/om dom kommer fram till något. Man går ju faktiskt och undrar vad som står på. Har ju haft problem med ena benet nu i 3 månader som nu börjat sprida sig ut i hela benet lixom.

Tagit bort alla bilder nu på datan för jag måste ominstallera mitt windows mitt mns har gått bort och datan vill inte tillåta mig att installera om det. Vi har försökt allt!

Nee nu ska jag ta ett bad sen se en film sen natti natt och dagis time imorgon igen klockan 9.

Kram och jag saknar er vissa människor!!
Ni vet vilka ni är!

Postat av: Therese

jasså rena gissningsleken, vilka du saknar =P

 2008-10-13     23:00:11     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Mervi

Om ett år honey..! :D

 2008-10-14     08:41:50     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss