Fredagsmys

Igår kom min kära älskade syster och hämtade BÅDA småglinen så vi skulle få lite tid för oss själva tyckte hon och henne Matte. Super gulligt! Dom fick låna vårat vrål åk ;) eftersom den bara står och samlar damm i garaget innan Martin får tillbaka sitt körkort. Så kör dom hem kidsen på söndag. 

Jag jobbade idag 8.30 - 13 så det blev ingen sovmorgon ändå, upp klockan 6.30. Fem i åtta gick jag till bussen så jag var där fem minuter tidiagre än den skulle gå blöt som tusan för det ösregnade. Men vad fick jag för det. . . Bussen var tidig så när jag skulle gå över vägen till busshåls platsen såg jag bussen komma ut körandes jag viftade med händerna men hon tittade bara bort och körde. Jag blev så arg och svor några svordommar för mig själv sen kom iaf en annan buss som gick ner på stan istället så fick jag byrta mot en annan busssom gick dit jag skulle. det tog 45 min istället för en kvart så jag var tvungen att ringa och säga att jag blev en kvart sen. Dagen på jobbet har gått bra! Jag trivs verkligen som fisken i vattnet där jag är nu. Så roligt. Dom behövde nån som jobba lörda 8.30-13 och även söndag samma tid så jag anmälde mig. Jag har ändå inget bättre för mig sen ere röd dag båda dagarna. *extra klirr i kassan*

När jag slutade klockan 13 ringde jag Martin vi hade bestämt att vi skulle mötas på stan och käka lunch tillsammans och gå en sväng och kika lite i affärer och strosa runt lite nu medans vi är barnlediga. Så det gjorde vi. Jag köpte ett sista gravtest som min bm sa att jag skulle göra om några dagar från den 28 okt. nu. Sen blev det systemet för Martin som var törstig på några fredags öl. En liten flaska skumpa för att fira bebis i magen. Sen gick vi förbi charken på stan och såg att dom hade häst kött för 99:- kg. Så det köpte vi för att lyxa till det lite nu som redan sagt när barnen eh iväg. Hur eh det man säger nu fast jag formulerar om det lite *hehe* : När barnen eh borta, så dansar mamma och pappa på bordet hehe! *fnissar* Ne men skämt och sida det eh skönt att bara ta det lungt göra sånt man inte göra så ofta och rå om varann lite.

Phu jag fasar bara för denna graviditeten *hehe* Filippas var ju oki. Men sen kom ju Hampus rätt tätt och det var en rätt jobbig graviditet, och denna gången känner jag redan nu av det i kroppen. Bäcken och sådär. Ska försöka äta bra denna gången så jag inte går upp så mkt i vikt pga av det iaf. Men sen blir jag alltid så vätske fylld, båda ggrna har jag vart som en boll tillslut!

Som en boll kommer jag tillbaks till dig! *haha*

Köpte ju ett gravtest för att testa idag igen. Testade ju svagt den 27 oktober. Ingen mens den 29 när jag skulle fått (har alltid regelbunden) men BM sa att jag skulle testa igen så jag köpte idag och visst visar det att jag har en liten plutt i magen! *KÄRLEK*

(¯`°•.¸ ♥  Svagt possitivt  bild från 28 okt. ♥ ¸.•°´¯)



(¯`°•.¸ ♥ Idag 3 dagar senare ( 31 okt. ) ♥ ¸.•°´¯)



Ne gäääsp nu ska jag hitta på något annat än att sitta här.
Ha en trevlig kväll!!

KRAMiSAR!!
Postat av: Mervi

Honey!



Jag blir så glad när jag ser dina positiva graviditetstest! :)



Försök att undvika salt, för att salt binder ju vatten i kroppen..! :)

 2008-10-31     20:26:08     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Melinda ♥

GRATTIS :D hemskt mkt grattis !!!



[hittade dig på FL, bruttsnuttan]

 2008-11-02     23:46:56     http://melindawingren.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss