Underbart på hösten

Idag har vi umgåtts med Martin innan han gick till jobbet vid klockan 14. Sen tog jag med barnen och gick ut. Vart ute och busat åkt rutschkana, gungat, busat i löven *hehe* Jätte mysigt! Och det eh ju så fint på hösten även om det var lite blött ute, det regnade ju inte iaf. Tycker man har börjat uppskatta saker och årstider såå mkt mer sen man fick barn. Och vara ute och även hitta på mkt roliga saker. Jag bara älskar att vara mamma och hitta på bus med mina små älsklingar!

ÄLSKAR dom så fruktansvärt mkt.!!

Lite fina höst bilder fick jag på dom oxå :)











Ikväll slutar Martin 23.05 sen imorn bitti går taxin
 05.10 till Södertälje Syd där tåget går ifrån.

Min syster kommer hit imorgon bitti runt halv 9 tiden.
Sen lutar det åt att jag åker till Flen fredag-lördag till min moster på lite galej, Vi får se hur det blir, ., Hon skulle ringa mig lite senare.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss