Ny vecka nya tag

Helgen har gått. Festen i fredags blev inte alls som jag hade tänkt mig. Helt sjukt! Men jag väljer att inte skriva om det här! Tänker iaf inte festa med folk jag inte känner någon fler gång. . .
Åkte hem med tåget direkt på morgonen 09:24.



Ska strax ge barnen frukost sen ska vi gå till dagis. Klockan 11 ska jag gå till läkaren ang. värken i mina ben. Ska även till läkaren 13.45 med min tinitus jag har i örat pga av att ett kärl där inne växt ihop med halspuls ådern.

Får se om dom ringfer från jobbet idag angående vilken dag jag kan börja komma och träffa dom jag ska arbeta hos. För er som undrar så ska jag börja arbeta som personlig assistent har gjort det innan och det känns kanon kul!!

Ska försöka slita med Martin idag till Gröndals tränings center! Jag ska börja träna nu det har jag gett mig sjutton på jag känner mig som en tjockis igen! *verkligen* Och måste ta med han för att jag ska kunna köpa det där GYM KORTET! Det är via Scania. Eftersom han jobbar där betalar jag bara 300 för ett helt år! *KANON*

Så jag har lite att göra idag! Lika bra slipper man tänka så mkt. . .

Ha en bra dag!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss