.*. SUCK .*.

Berättade nyss för martins mamma att vi skulle bli en till var ju inte så populärt alls. Börja direkt  med. . . Men nää Caroline har ni verkligen tänkt efter. Det eh ju synd om barnen att det blir så tätt. Och att jag och Martin kommer få det tufft igen. Och då måste ni ju hålla ihop. Ehmm ja jag flyttade hit igen för att vi ÄLSKAR varann och vill dela livet tillsammans med våra barn. Då tror hon väl inte att vi ska skaffa barn på dom grunderna att vi kanske kommer göra slut sen.

Sen var det att vi inte kommer ha råd, och att Martin får bara vara den som försörjer oss hela tiden. Jag sa att jag jobbar NU jag har ett jobb och jag kan inte göra mer än att jobba så länge det går in i graviditeten. Och sen ere Martins val han har inte velat vara hemma tidigare. Då kan jag inte direkt ta ett jobb när hampus inte ens har fått gå på dagis innan han eh ett år. Sen vare synd om mig som inte får komma igång bla bla bla.

Vissa delar förstår jag att hon kan tycka och tänka om. Men det är för tusan vårat val, och vi har beslutat oss för det själva. Det är VÅRT liv. Vi klarar oss gott o väl finns dom som har det så mkt sämre! Martin har som det eh nu ca 18-20 tusen ut varje månad.  Och vi har barn bidrag och min mamma penning som vart ca 4300:- som nu kommer höjas med att jag istället fått ett jobb.

Jaja skit samma orkar inte skriva mer om det behövde bara avreagera mig lite.

Det värsta som hon sa var  nog (hon tror att jag blivit gravid fast jag har spiral, hon vet inte att jag tagit ut den) att eftersom jag har spiral är det nog något fel och att det kunde vara att jag fått sånt utomhavandeskap och att det visade gravid ändå då, hon hoppades det för oss och allas skull. Hur kan man ens säga en sån sak. *suck*

Jaja nu ska jag se bonde söker fru sen oskyldigt dömd och somna på soffhalvan tänkte jag eller tror rättare sagt att det blir så ;)

Ha en trevlig kväll!
Postat av: Mervi

Vaaa?? Vilken hemsk sak att säga..!

 2008-10-30     09:00:42     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss