.:: SUCK ::.

Jahapp då har vi fått mul och klövsjukan här hemma som oxå kallas för höst blåsor. Såg idag när jag skulle klä på Hampus att han hade hela fötterna fulla med blåsor. Sen kolla jag han händer och läste på internet.


www.hem.passagen.se/babysida/prickguiden.htm

Man får blåsor i mun, på händer, och på fötter. Och det börjar med feber. Hampe hade ju 39.4 häromdagen så visst eh det det. Kollade hans mun precis oxå det eh blåsor där med. Jag ringde till dagis. Och förklarade läget. Då sa dom att dom hade något ännu värre där. SViNKOPPOR! Usch det har jag haft, och det var nog det hemskaste! Så nu får barnen iaf vara hemma veckan ut.

Hampus Fot --------->



Och hand. . .




Ska ringa om jobbet idag och höra hur det har gått. Sen ska jag ringa runt lite om andra jobb oxå. Behöver ha ett jobb nu helst snarast!! Idag blir det bara fixa och dona här hemma. Tänkte först bada småglinen, och sätta på en maskin tvätt. Sen bädda, diska ,damsuga och skura golen. Lär vara klar med allt runt 12 tiden då ska jag ta med barnen ut och leka lite i lek parken. DEt eh så himla fint väder idag! Känner att jag vill komma ut!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss