.:: Storm ::.

Usch jag har varit så trött sista dagarna. Igår kände jag knappt igen mig själv. Bara låg. Tappat lust och orken för allting. Kan vara pga av alla allergi tabletter jag fått äta pga av katten.  Jag blir verkligen helt döö av dom. I förrgår somnade jag klockan halv 9 ca. och vaknade 9 i går morse. Samma sak igår somna jätte tidigt.Men idag var det min tur att gå upp med barnen. Ringde min syster igår och sa att nu går det inte längre. Dom skulle skaffa en till katt till deras så jag frågade om dom kunde ta våran och alla saker vi köpt till. Det var ju en del.

Så dom kom igår. Mattias mamma skjutsade dom. Det känns faktiskt bättre redan idag. Har kännts som någon han stått och filat med sand papper i mina luftvägar sista dagarna här fast jag ätit tabletter.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag har tandvärk som bara den. Sen blåser det som TUSAN och regnar! Det eh typ storm här utanför rutan. . . Barnen eh bättre iaf. Hampus hade 39.4 i feber i förrgår stackarn. Igår grät han hela dagen för minsta lilla men idag verkar han vara som frisk igen. Så vi får se om det blir dagis imorgon.

På onsdag kommer deras farmor upp från skåne och är här tills nästa tisdag oxå. Nee hoppas man hör nåt om jobb nu i veckan. Känner verkligen att det eh dax att börja. Ska sätta mig och söka lite nu.

Usch jag tycker det borde vara åldersgräns på att köpa godis eller vissa skulle vara förbjudna att köpa. tex jag som aldrig kan sluta. Jag måste verkligen försöka skita i det där totalt! Men det eh lättare sagt än gjort. Jag får låtsas om att det inte finns. . . man ser ju bara hur man går upp när det är det sista jag vill. Jag vill ju NER i vikt!" Jag var ju på good väg. . . Både jag och Martin behöver skärpa oss med skit mat och mina socker vanor, han gillar mer chips och såna saker! Så han har med tagit sig som bara den nu. Jag vet att jag/vi kan bättre än såhär. Har iaf försökt äta BRA mat nu sista dagarna. Idag blir det lax gryta med grönsaker och ris till. Och jag ska lägga ner godis totalt. Man märker så fort man bara tar bort sockret så rasar man. Nej det får bli ändring det eh så lite man behöver ändra som gör så otroligt mycket!.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss