Onsdag onsdag

*gäääsp* Vaknade precis! *skööönt* ;)
Ska strax ge barnen frukost sen är det dagis dags.
Idag ska jag få gå hem från dagis får se hur det går.

Carina åkte med taxi tio över fem till tåget. Filippa gick in och kollade i Hampes rum där hon bott och sa: - Åh nej ingen farmor... *hihi* så gulligt. Martin åker ner på fredag klockan 05.38 till Skåne för att lämna in prover som dom behöver till körkortet. Sen kommer han hem vid 17 tiden på söndag. Lika bra att han kan förena lite nytta med nöje när han eh där.

Jag ska börja mina prommisar igen, kanon viktigt!!
Jag har ju tiden och lusten och orken finns faktiskt oxå där.!!
Ser ut som en boll igen, är verkligen tillbaka där jag började!
BiG mama in da house!
*suck*



Här fixade jag härom dagen tycker det blev riktigt fint!






Inget jobb ännu jag börjar tappa hoppet!

Tur jag har mina små älsklingar!

Dom får mig att orka och kämpa på!!



Postat av: Jossan

Hej!



Ge inte upp hoppet om jobb, det kommer när du minst anar det!! Hoppas att allt är bra//Jossan

 2008-10-15     11:23:23     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss