Nu går Hampe riktigt bra

Han började tulta omkring härom dagen
men nu går han faktiskt jätte duktigt!

1 år och 2 veckor gammal.

Filippa var mkt senare hon gick inte förens vid 14 månader.

Här har vi lill gubben på språng:

www.youtube.com/watch?v=LfaW7vumvx0




              



Och sen YeS .*.!!
På fredag klockan 12 ska jag på arbets intervju som personlig assistent. Har skickat in en ansökan med referenser och vad jag gjort till dom och dom ringde och dom var jätte intresserade av mig. Denna gången känns det faktiskt som att det kommer att gå vägen och jag tycker inte det är ett skit jobb heller beroende på vart man hamnar. Jag brinner för att jobba med och hjälpa människor om jag kan så det kommer nog bli kanon bra.

Som du skrev Jossan det kommer när man minst anar det. ;)

Barnen ska egentligen bara vara till 11.45 på dagis då på fredag men jag får säga till att jag ska dit och tror säkerligen att det går bra att ha dom där längre särskilt eftersom det handlar om jobb.



GRATTiS GRATTiS GRATTiS
till Daniel som klarade uppkörningen för MC idag!
Så glad för din skull!!



KRAMiS!!

Postat av: Regina

men shit va galet gulligt klipp på hampus!!!Så duktig!!Hihi!!Så sött!!

Klart d kommer gå bra på intervjun!!Du e ju bäst ju!!puss o kram

 2008-10-15     22:28:29
Postat av: Therese

vad duktigt Hampe går då =)

 2008-10-16     00:09:18     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh, spännande!! Och personlig assistent är jätte roligt att jobba som. Det gjorde jag i tre år innan Bianca föddes =)



Lycka till//Jossan

 2008-10-16     07:47:52     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss