Jobb och partay

Yes Yes jag fick jobbet och börjar jobba nästa vecka *ler*
Nu ska jag duscha sen bär det av på galej i Flen hos min kära moster.

Måååna!



Klockan 20 ca kommer 4 av hennes kill kompisar och hämtar upp mig, ska bli så kul att komma iväg att göra något och det var så gulligt av Sara och Mattias att jag kunde få komma iväg lite. Martin i sin tur skulle tydligen på nångon fest där nere i Skåne.... så oväntat! ;)

Jag tar med mig kamera så kommer det bilder från partyt!

Jaja over and out! Ha en bra kväll!
För det tänker jag ha!
Postat av: Malin

Jättegrattis till jobbet gumman!!var blir de nu nånstans du ska jobba?

 2008-10-17     18:34:48
Postat av: Regina

GRAATTIS gumman!!!!fan va kul!!!!!ha d så jättekul ikväll!!!!!pussar o kramar

 2008-10-17     18:37:07
Postat av: Therese

grattis till jobbet gumman, vad är det för jobb då?

 2008-10-17     21:28:40     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sedär ja!! GRATTIS till jobbet :-) Förstår att du är glad och du förtjänar lite fest!

Ha en trevlig helg//Jossan

 2008-10-18     12:35:45     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss