inget dagis idag

Idag blir det inget dagis för barnen dom skulle ändå bara vart en timma idag för deras kontakt person som skolar in dom Lotta, är iväg på utbildning idag. Nina ringde i morse och frågade om jag kunde ha dom hemma för dom var bara 2 personal på 2o barn. Klart jag kan ha dom hemma. Har inget annat för mig och det verkligen öser ner regn idag! Skönt att slippa gå ut *hehe*




Imorgon kunde barnen iaf äte och sova där så jag kan gå på min intervju! *skönt* Vet inte vad man ska hitta på idag det får väl bli "inne aktiviteter". Tänkte om man skulle hitta receptet på trolldeg så kan vi baka lite. Har ju bak barn set från tupperware, så det är väl lika bra att det kommer till andvändning.



Martin sover ännu. Han slutade klockan 23.05.
Det gör han varje dag nu när han jobbar kväll.
Imorgon åker han till Skåne över helgen. *suck*
HATAR att vara själv.

Men jag har ju barnen och nåt mys får vi väl hitta på.
Får se om det blir någon fin dag så, kan vi ut en sväng i skogen och se om vi hittar några fina löv och kottar och sådär. som man kan pyssla med hemma klippa papper och klistra dit.Tycker det eh så mysigt att sitta och pyssla och Filippa börjar komma i den åldern som hon tycker det eh kul.

Tänkte passa på att köpa hem lite scrapping grejer framöver nu när hösten kommer. Kan jag pyssla med. VUXEN PYSSEL ;) Blir så fint. Man kan göra foto album och allting.



Jag tycker det eh så trist vissa som lägger ner sina bloggar. Folk kanske inte har tid eller lust och det kan jag klart förstå, men vissa saknar man att läsa om, speciellt Ida. Som vart så duktig med vikt och så, man blev lixom peppad av hennes blogg!

Nee nu ska jag bränna ut det sista på datan som är nödvändigt att ha kvar. MUSiK! ;) Sen ska jag ominstallera windows vista. Så jag får igång min jäkla msn någon gång.

Hej Hopp!
Postat av: Sandra

Hej! Fin blogg du har :)

Vilket dagis går barnen på?

 2008-10-16     20:09:45     http://metrobloggen.se/basiil
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss