DEt som inte dödar det .*. härdar

Vaknade klockan halv 8 idag. Mår illa och känner mig febrig.

Men det var bara att klä på sig äta frukost, jag åt en portion havregryns (fiber) gröt, med lin frön och lätt mjölk. Sen var det dax  att  lämna små glinen på dagiset. Packade tränings väskan och tänkte gå och gymma. Men kände rätt snabbt att det inte gick har kännt mig lite små febrig ett par dagar och idag värre än värst. När jag kom hem 38.1 inte mkt feber men det räcker för att jag ska må visset som bara den. Börjar bli van vid dessa sjukdommar nu *hehe*

Det som inte dödar det härdar!


Igår var jag och hälsade på en dam som jag ska jobba hos. Det gick bra och imorgon ska jag jobba halv 9 - 13. Hoppas verkligen jag eh piggare annars får jag tratta i mig 2 alvedon. Får jag vill verkligen inte missa chansen nu att börja jobba... äntligen lixom.

Gick hem från dagis sen kom posten med mina efter längtade foton. Ca 850 st. Måste iväg och köpa ett nytt foto album sen och lim så jag kan sätta in bilder i barnens baby böcker! Får se hur jag mår sen annars kanske Martin orkar cykla iväg bort till Ica Maxi eller något sånt.

Vi var så trötta igår. runt halv 8 låg både jag och Martin och nästan sov. Såå skönt och välbehövligt. Vi kikade på några avsnitt av prison Break som vi hade missat. Så bra! Love it!!

Nej nu ska jag kolla till lunchen. sen slänga mig på soffan ocvh vila och kurera mig så gott det går.

Postat av: Jossan

Hej!



Trist med feber, hoppas du kryar på dig! Själv har jag en jädrans foglossning som heter duga... Har vilat mig mestadels av dagen så det känns lite bättre men inte bra snyft



Skoj för dig att börja jobba igen =) Grattis än en gång!



Ha det gott, kram Jossan

 2008-10-23     14:26:15     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss