Bwääää .* . Stackars, stackars mig!

Tack vad skönt att veta att det är bara inte jag som e hormonmonster vissa dagar.! Jag och Martin har pratat. Jag ska försöööka bli bättre med humöret och han har lovat att försöka bli lite mer förstående. Martin har inte heller mått så bra nu pga av hur det ser ut på jobbfronten han eh lite orolig när han ska försörja mig och 3 bar, och betala hyra på nästan 8000:-  om han nu skulle förlora jobbet.

För övrigt har jag jobbat hela vecka. illa mååendet börjar ta sig ordentligt. Har gått till jobbet iaf. Det var riktigt illa igår. Höll plågade jag mig egenom kräks behovet. När jag kom hem klockan 13 ca så åt vi mat. Två kräks attacker. . . Sen var det dags för barnen att sova. Jag slänge mig å sängen jag oxå trött som jag var. Sov 2 timmar. Så skönt. Idag går det bara inte att jobba jag har verkligen verkligen jobbat fast jag  mått så illa. Idag ligger jag bara får inte i mig någonting. Blivit lite yogurt och två mariekex. Hoppas det eh bättre imorgon! Jobbar till 12 då. Martin har sprungit iväg och köpt saker som det känns som jag skulle kunna äta. Baguette med kokt skinka. Blåbär soppa & yougurt. Syrran tipsa om pim pim godis det har hon typ levt på när hon mått illa så det blev nån påse sån oxå!

Blääää jag säger bara: Tack gode gud att detta eh sista gången som jag tänker utsätta mig för det här. KLart kommer det vara värt allt när bebisen kommer, men jag tror inte jag mått så illa så tidigt som det börja denna gånegn runt vecka 5, och så mkt som denna gången. Nej nyduschad och blöt sitter jag här skulle bara hojta att jag lever.
Postat av: Anonym

Bravos päron/äpple juice är också kanon!

Levde typ på det och piggelin när jag var gravid ;)

 2008-11-30     12:13:30
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss