Vilken dag!

Suck & stön aj och grr. . . min rygg kommer gå aaav!
Har haft full rulle idag. Haft barnen samtidigt som jag har sorterat räkningar, papper, diskat, , stukit, damsugat,städat, duschat barnen kvälls mat, natti osv. osv. Ja, hur trött som helst nu.

Jag mår illa och är trött om varannat, ont i brösten. Det här med hormon omställningen är ju knasig! Nu när kroppen ska ställa om sig så kommer man ihåg hur det vart dom andra gångerna. I första stadiet blir jag ilsken och arg, tänder till för minsta lilla grej (blivit varje gång) sen kommer det stadiet som eh nu: Känslig till tusen kan, bli gråtfärdig av minsta lilla. Och tycka saker som egentligen är helt menigslösa, istället är jätte jobbigt och jag grubblar och blir ledsen. *haha* Fjantig man eh... Allstå man glömmer så snabbt hur det kändes och när man väl är inne i det igen så kommer det små just det ihop såhär vare då och såhär vare då. . .

Jag undrar vad det ska bli för nån krabat där inne. Mamma sa hon mådde mer och tidigare illa med oss tjejer, men vad jag minns så tror jag att jag mådde mycket mer illa med Hampus än med Filippa. Hmm hmm kan det kanske bli en liten lillebror igen!? Kikade på lite bebis namn idag. Tycker det finns så många fina. Vill ändå inte ha något som ALLA heter. Men alla jätte ovanliga namn som finns tycker jag mest eh konstiga. Hittade några fina, men det brukar ändra sig på min lista under resans gång. *hehe*

Åh försöker ringa min älskade stackars mamma som har operats idag. Hon ska jag skulle ringa runt halv 8 men antingen sover hon där på sjukhuset eller så har hon inte kommit tillbaka från uppvaket ännu. Dom ska gå in gröpa bort kalk ur axeln och såga av nyckelbenet och fixa och dona där inne. . . Usch jag hoppas hon blir bra nu vart hemma så länge nu med sina stackars trasiga axlar och har så ont så ont jämt hoppas verkligen det blir bra nu.

Min älskling kommer hem om några timmar! Längtar MASSA efter honom! Hoppas dom inte skällt och tryckt till honom för mkt där nere nu ang. min graviditet och allt! 

Ne nu ska jag se SOS familj. Handlar om en kille i filippas ålder och trots och det passar bra just nu Filippa är på väg i samma riktning trots och bus till tusen. *hihi* 

Natti natt!



Postat av: Minett

Att du inte ringer direkt till uppvaket å hör. Det gjorde jag när morsan opererade sig förra året. Det är ju jobbigt att bara gå å vänta å inte veta. Plus att det tillstötte komplikationer så det tog längre tid än väntat, isf har dom ju koll på uppvaket. Ett tips bara. Kram

 2008-11-04     22:21:20     http://minett.blogg.se/
Postat av: Mervi

Tjohoo kvinna!

Äru för trött för att blogga? :D

Hur mår du? Har barnen kryat på sig?

Pöss

 2008-11-06     19:44:12
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss