Snö Kaos här utomlands i Södertälje!

*phu* sätter mig ner och skriver lite.

Har vart så mkt några dagar nu, även idag så jag har inte orkat skriva alls. I helgen åkte vi som planerat hem till pappa m. familj. Vi var där från lördag till söndag. Hade det jätte trevligt, umgicks och åt ( för mkt ) god mat och promenad!!













Och på söndagen var vi ute och lekte, sen åkte vi in till stan ( Sthlm )och käkade innan vi skulle åka hem. Var hemma runt kvällningen. Så det var nästan dags för barnen att sova. Imorse var det upp med tuppen igen till jobbet. Var mitt vanliga pass 8.30 - 12. Jag åt frukost innan jag skulle åka runt kvart över 7. Klockan 11 cirka. började jag må dåligt. Blev helt kritvit och kände mig svimfärdig, kändes som jag skulle svimma när som. . . Min kropp behövde mat. Kände mig helt skakig och yr! Dom frågade: Hur eh det Caroline!? Dom såg att jag mådde inte riktigt hundra. Men jag sa att jag måste ha druckit för lite vatten. Så gick jag och drack lite och tog ett äpple, sen jobbade jag undan sista innan det var dags att gå hem. Jag ringde Martin som gick till affären och fixade lunch tills jag kom hem. Mkt man ska stå ut med när man är gravid som man helt glömmer.

Imorgon har dom ringt in mig, skulle inte jobbat igen förens fredag. Men så ringde hon idag och frågade om jag kan jobba imorgon 8-15 och onsdag 8.30-12. KLART att jag kan det! Vill ju ha varende extra krona nu inför julen och vi ska köpa syskonvagn oxå inom kort av en tjej som håller den till oss.. Blir iaf 750 efter skatt ut för dom timmarna, imorgon och i övermorgon..

Efter vi åt lunch jag och Martin, så skulle han till jobbet och jag gick samtidigt med honom för att hämta barnen, vädret var under kontroll då. När jag kom ut från dagis vräkte snön ner igen och det blåste. Vi gick ner till Tempo för att köpa jäst och honung. Det blåste, och snön bara vräkte ner, man fick verkligen kämpa sig fram! Drog vagnen baklänges eftersom vi gick i motvind, ville inte att barnen skulle skulle få allt det där i ansiktet. Usch vilket väder! Fast lite myspys iaf att det faktiskt kommit så mkt snö. Man får passa på att njuta egentligen, men hålla sig inne sånna dagar som denna när det eh snö storm.

När vi kom hem tog jag disken. Satte fart med en kyckling i ugnen och bakade bröd, ett recept som jag fick av Regina, med fiberhavregryn och honung i, det vart super smarrigt! *tack gums* Men allt har tagit hela dagen. Och nu är jag finito och slut för dagen. Ska strax hoppa i säng, blir tidigt upp imorgon. Imorgon har jag ifa laddat upp med extra frukost med bröden jag bakade och lunch. Kyckling och ris och grönsaker. Ska ta med en apelsin oxå vill inte vara med om det som hände idag igen var läskigt.

Natti Natt .*. !

Postat av: Regina

ja visst va d mumsigt!!

Ta d lugnt imorgon.bra att du bullar upp me bränsle.hihi!!

sov gott!!

kram

 2008-11-24     21:47:52
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss