2008-11-12

Imorse var det upp tidigt tyckte jag fast klockan var 7. Var så trött av "må illa" tabletterna som jag äter (postafen) Men det var bara att gå upp och ge barnen frukost och äta själv. Sen halv 9 gick jag med Filippa till dagis. Hampe fick vara hemma idag igen. Han snorar och hostar stackarn. Martin gick upp och passade Hampe medans jag gick och när jag kom hem låg Martin sovandes på soffan med Hampe likaså på Martins mage *hihi* Så söta så!

Vi har fått erbjudande om en 6:a där vi bodde förut på förmansvägen. Den kostar 9500:- i månaden. 2 plans. Planen eh att vi ska ha 3 av sovrummen och min syster och hennes kille 2 st dom kommer bo på bottenplan och vi ha övervåningen så kommer vi ha gemensamt v-rum  och kök då. Men först av allt ska vi kika på den för ska man dela så ere mkt som måste klaffa och passa med rummen och så, vi får som sagt se hur det ser ut där.-. Annars bor jag nog hellre bara vår familj, så man inte går varann på nerverna. Vi tänkte betala 5500 och dom betalar 4000:- det ligger typ 100 m från dagis och Martin får 5 min till jobbet. så det eh mkt fördelar. Plus att vi betalar 2000 mindre per månad får lika mkt boende kan man säga. Dom betalar med lite över 7 tusen för en 2:a men det eh stor kommer inte ihåh kwm, men dom har inte heller råd med att bo så himla dyrt. Hur som helst klockan 19 ska vi dit och kolla. Min syster  och Mattias är på väg hit. Dom blir kvar till fredag! Alltid lika trevligt att ha dom här! :) 

SEn ska jag jobbar fredag, lördag och söndag 8.30-12. Suck blir så less på dom tiderna det blir inga timmar även om jag är glad att jag har ett jobb och får lite pengar iaf. ;en jag sa det till chefen när jag ringde att jag behöver få mer timmar. Då sa hon att mina barn vart sjuka så mkt nu och dom vill att det ska stabilisera sig innan jag kan få lite längre pass, så att dom vet att jag kan jobba, jag blir så less. Jag har inte riktigt beställt att dom ska vara sjuka och som jag sagt till henne innan så kommer det vara Martin som blir hemma om barnen eh sjuka men som i fredags hade vi båda vart uppe typ hela natten och Filippa kräktes som bara den. Vad ska amn göra. Tror inte heller att dom hade velat att jag släpade med mig massa kräk baccilusker till jag jobbpr hos som eh 70 år =O Suck, tycker det eh lite diskriminering!! DEnna månaden skulle jag få ut för 15 unka timmar jag jobbade förra månaden när jag jobbade. som nog inte blir mer än nån tusen lapp... yeah!

Nej nu ska jag laga mat onyttigt som tusan, men gott. Potatismos och ungsfalukorv. Smarri smarr! =)
 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss