Regn och rusk!

Igår fick barnen vara hemma från dagis. Jag tog med dom och gick och hälsade på fru Katja. Det var evigheter sen vi sågs ca. 8 mån sen. Tänk vad tiden går fort! Filippa har saknat Chanell (katjas dotter som e 3 år) så mkt så hon blev jätte glad när vi skulle gå dit. Så vi var där från tio och gick hemåt runt halv 3 tiden. Drack te och åt lite lunch, sen gick vi ut och lekte lite med småglinen. Sen var det hem och stöda här hemma det såg ut som ja... jag vet inte vad här hemma.
Martin har mått illa ett par dagar nu men igår var han på jobbet.

Imorse vaknade vi kvart i åtta = sovmorgon igen. Gav barnen frukost. Klädde på barnen, sen dagis.

Martin mår inge vidare rörigt i magen och mår illa som bara den. *stackarn*
Efter lämning på dagis, mötte jag Katja. Hon drog med mig på rudan runt Scania.
Vädret var helt oki. Men efter halva vägen så började det regna lite grann, vilket fortsatte till att bli ösregn, och storm. Var helt dyng blöt när jag kom hem här, min jacka som eh ca 5 cm tjock var blöt rakt igenom. Och strumpor och byxor var det bara slänga av sig snabbt som attan. Tog ett täcke och rullade in mig som en tunnbrödrulle i det  *hihi* Frös som aldrig förr!!

Nu håller jag på att göra lunch. Bulgur och lax blandat med grönsaker så gott, Sen ska jag diska. Har bloggen under design föresten, är en jätte duktig tjej som fixar det åt mig. Det blir jätte fin! Och hon har fått med alla dom där små detaljerna som jag vill ha! Har betalt in summan till henne så den ska väl dyka upp här inom näsrmsta dygnet *tjohoo*

Postat av: Jossan

Hello!



Skönt att barnen har frisknat till ifrån magsjukan, tur att det går rätt fort över. Hoppas att din kille klarar sig bara..



Här har Bianca gått och fått vattkoppor så hon är prickig lite här o där sött. Klagar inte ngt speciellt på klåda och det är ju bra!



Hur mår du annars? Bebis?



Ha det gott och kika gärna in till mig, kram

 2008-11-18     14:22:47     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Hej! :D

Nu är din blogg uppe och klar, men märkte att jag inte kunde få klockan att vara kvar eller din info text. Då hon som gjort din blogg innan gjort om det på ett annat sätt än vad jag gör. Så det blev bara helt fel och funka inte. Så jag fick göra om det, och då försvann det. Du kan skriva en info grej till mig på min mejl så lägger jag in den så fort som jag ser den :)



Men nu ligger iaf nya designen inne och ser du den inte direkt så tryck f5 :)

 2008-11-18     20:10:12     http://sussie.blogg.se/
Postat av: Therese

men himmel vilken snygg blogg, helt kanon ju

 2008-11-18     21:46:26     http://thessia.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss