Söndag

Idag har det bara blivit inne hela dagen. Barnen verkar vara på bättrings vägen medans jag nu under kvällen börjar få det körigt och ont i magen hoppas det eh pga av influensan så det inte är ett missfall på G. :(

Jag har gjort lite nytta här idag. Jag har sorterat ut Hampes urväxna kläder i hans garderob och vart uppe på vinden idag och hämtat ner alla påsar och lådor och kartonger med alla barn/bebis kläder. Sorterat flick bebis kläder som blev en överfull iKEA påse och Hampes/pojkbebiskläderna allt som allt blev 2 ikea kassar *phu*  Sen har jag röjt och städat i barnens rum, vikt bort tvätt och tvättat och hängt 2 maskiner med ännu fler lakan och grejer. Lagom trött man eh nu. Köket ser ut som hej kom och hjälp mig men det skiter jag fullständigt i idag det får bli imorgon. Om inte Martin tar tag i det före mig.

Vi får se under natten vad det eh med mig mage känner mig lixom skit orolig i den. Händer det inget blire tillo jobba det korta morgon passet. Nu ska jag se det sista av Miami Ink och sen Ensam mamma söker sen sova.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss