Mina små troll!

Haft ont i magen sen igår kväll. Hållt i sig under natten. Blev orolig så morgonen spenderades på gyn akuten på Södertälje sjukhus. Ensam väntade jag i 2 timmar. När jag kom fick jag komma in en snabbis efter ca 10 min. Blodprov och urin prov. Sen var det bara att vänta och vänta och vänta och vänta. . . Tillslut fick jag komma in. Dom frågade mig massa frågor ang. graviditet och sista mens och sådär sen gjorde dom ett VUL. Allt såg fint ut och dom trodde jag var runt vecka 5. Bara en säck så inga tvillingar den här gången heller *pustar ut* (vi har ju det i släkten) Sen sa dom att jag hade vita blodkroppar i urinet. Så dom skulle skicka det på odling och jag får nog svar i morgon. Urinvägs infektion trodde dom att det var och därav mitt magont. Dom skulle ringa och isåfall ringa in penicilin till mig som bara var att hämta ut.

Sen kom jag hem till KAOSET och BOMBNEDSLAGET "Allan" här hemma. Fattar inte bara hur det kan bli så, vara bara några dagar sen jag städa av här så det var tip topp! Ibland blir jag galen när man kommer hem. Martin har vart hemma och ungarna har sovit båda och det ser ut som det gör. Men jag ÄLSKAR dig ändå! <3 Men oki han hade diskat iaf. Resten av köket var ren missär. Martin gick till jobbet kl 13.30 och. . . ja sen 13 har jag städat. Plockat, torkat, sorterat, strukit, dammsugat, skurat golven och ca 18.30. FÄRDiG!!

Så nu tänkte jag skriva lite här.
Sen ska jag se tv en stund.
Sen sova.

Aahh det finns så mycket jag vill!!

* Jag vill GiFTA mig. . . typ inom kort! Eller vi vill båda. . .Men det känns så avlägset. Och allt hänger tyvärr på kostnads frågan. Det kostar ju alldeles för mkt! Tips, råd hur det kan slippa bli hur dyrt som helst!? JaG kan mkt väl gifta mig utan värsta bröllopklänningen och en miljon gäster. Jag kan gifta mig borgligt med bara Martin och jag och våra barn om så ska våra. Men sen vill man åka iväg på något eller hitta på något speciellt och romantiskt, nåt utöver det vanliga "svensson livet" som är mysigt. Ja vad ere man säger: Vad vore en bal på slottet. . . *hihi*.

* Jag vill ha en diskmaskin. Tycker det enda man gör är att stå och slava i köket med denna eviga disk! Det spiller sååå mkt tid, som jag istället kunde lagt på barnen. *suck*

*Jag vill byta bil. Nu när vi ska bli en till. Vi klarar oss men det hade vart så skönt om vi kan lösa det nu framöver.

* Jag vill få ett bank lån till att bli skuldfri.

* Jag vill ha ett hus eller radhus. Nåt med tomt för barnens skull.

Ja helt enkelt vill jag bli RiK. Om bara för ett kort tag!!  *smile* Tänk att allt man vill ska handla om pengar, det eh förjävligt och så trist!



Idag kom barnens efterlängtade dagis foton! Dom blev såååå fiiina våra älsklingar blev dock inte lika bra när jag försökte fota fotona med kameran. Men det funkar! Har kommer ett smak prov:












Och sist men iNTE minst ;)
Snyggot själv! *haha*



Postat av: Therese

Gud vad gulliga bilder, kan inte jag få ett =)

 2008-11-10     22:06:31     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Emma med Noah o Thias

Vårt kostade inte så mkt när vi gifte oss.

Jag köpte en Beg klänning. Vit såklart! =) 2500:- Och sen hans kostym på Ellos =) Skit snygg.1000:- Sen ringen va enkel men snygg med stenar o inte allt för dyr 1700:-

Sen inbjudingskort, tårtdekoration, skor till mig, tiaran 800:-

Gifte oss i kyrkan.

Vi hade kallskuret , massa olika , de behöver inte bli så fasligt dyrt.

De är ju inte det som gör dagen gumman =)



Och åka någonstans.. Vi har fortfraad einte åkt någonstans.. Utan vi tar de sen när det finns pengar till de. Resan är inte allt!



Bara skriv om det är något d vill veta...

 2008-11-10     22:22:21     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Gud va lik sara du är :P hihhi

 2008-11-11     01:50:48     http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: angelica

åh vilka fina dagis kort:D man ser ju vilka deras föräldrar är iaf det ser ut som det är carro och martin som sitter där hihihi

 2008-11-11     07:24:04
Postat av: Jossan

Jätte fina kort på busen!! Och vad skönt att dom blivit bättre och att det inte var ngt med bebis hos dig.



Ha en bra dag//Jossan

 2008-11-11     09:22:47     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Titti (svinto78)

Vi gifte oss på svenska ambassaden i Paris med bara 2 vittnen (som jobbade där). Vigseln kostar bara 64 euro. :-D

Bröllopsresa och vigsel i ett! :-D

 2008-11-11     12:10:12
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss