Jahaja... suck .*.

Den här dagen har gått i vågor. Samtidigt som man vart trött efter natten så har Martins mormor ringt och försökt medla mellan mig och han mamma. Det e alltid så att ere något även om Martin med är inblandad är det ALLTiD mitt fel och mig som det ska bråkas på. Mormor i fråga bad att få prata med mig, och sa att det var bara svälja och gå vidare,  och förlåta varann. Men jag känner det, jag är inte den som eh den. Jag eh aldrig osams med någon, det eh mkt sällan då ska det ha hänt eller sagts nåt mkt dumt. Men den här gången tycker jag att Martins mamma gått över gränsen med vad man säger när man blir upprörd. Och hon frågade om jag var ute efter att "beröva barnen deras farmor". Herregud. Det eh väl inte det det handlar om.

Sen var Martins mormor tydligen besviken på mig att jag tog henne förgivet (tydligen, vilket jag INTE gör, varför skulle jag) för jag har inte ringt och tackat NÅGON GÅNG när Carina (martins mor) kommit med presenter till barnen ibland när hon hälsar på. Då har det tydligen varit från dom tillsammans. Men då har jag bara sagt tack till Carina. Hur ska jag veta vad som är från vem om ingen säger något, då säger man väl tack till den man får det av. Sen var dom jätte griniga för att vi sagt att en barnskiva med sånger vi fått av Martins pappas familj när Filippa fyllde år var en kanon present. Ja då kände dom sig jättebesvikna att deras presenter det dög minsann inte. Ja vad ska man säga. VÄLKOMMEN till stora tjocka släkten. 

Jag fattar aldrig varför det aldrig någonsin blir tjafs mellan någon i min släkt eller resten av Martins släkt, aldrig någonsin. Så jag tycker det eh så trist. Det e en ständig karusell det här och man får verkligen tänka sig för innan man kläcker ur sig någonting.  DEt MÅSTE fan vara fel på just MiG uppenbarligen!! Känns som snart kommer jag inte öppna käften eller tycka eller tänka någonting för säger jag nåt som inte passar så blir det liv för det, och säger jag ingenting som i det här fallet tack till Martins mormor så ska man få höra det. Aldrig är någon nöjd! Jag känner att jag behöver inte det här. Men Martin säger att vi få hålla ett någorlunda bra sätt gentemot varann för att det eh hans familj.

Efter mkt om och men. . . nu för en stund sen ringde Martins mamma (tror det har tagit en vecka) och bad om ursäkt för att hon sa sådär... Och fråga om jag skulle med i jul för Martin ska iaf ta med sig barnen ner dit har han sagt till dom. Jag funderar på att jobba natt hela julhelgen. Jag har sett att det är en som ska vara ledig och man tjänar massa pengar på det så. Så jag ska fråga om jag kan få ta det. Jag har verkligen ingen jätte lust att åka ner dit över jul.

Jag bara tappar lusten för verkligen allting när det eh såhär med jämna mellanrum det tar så otroligt mkt ONÖDiG energi av mig men ändå så gör det tyvärr det. Hur ere man säger sparka på den som ligger, gör det!

Ibland skulle man vilja vara lika dan som Magnus Betnèr. Han skiter i allt och alla och säger precis vad han tycker och tänker.*. Du är min idol Magnus *haha* :)

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan jag lär somna som ett barn.
Postat av: Mervi

VAAAA...? Jag sitter och gapar tomt här..

Kan förstå att du ät trött! Jag vette fan om jag heller hade pallat åka och fira jul när det är en så himla bisarr "stämning".. Alltså.. VAAAA....? :O

 2008-11-07     20:20:45
Postat av: Therese

men herregud, har dom inget liv?

Det är väl inget och hänga upp sej på om du inte tackat hans mormor när du inte ens visste att hon var med på presenten?

Och du!!!

Det är INGET fel på dej, älskar dej gumman!

 2008-11-07     23:36:01     http://thessia.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss