Ständigt. . .

Dagen har vart stressig. Har blivit beroende av näspray *oh not again* Martin skulle lämna sitt kort så jag kunde köpa nässpray innan lyft tekniken men han glömde det så jag fick klara mig utan. Först gick jag ner till kontoret, och lämnade in anställningsbevis och pratade om mina tider. Fick samma jä**a 3,5 timmars pass även nästa månad med kanske något enstaka långt pass om nån kommer vara borta. Suck jag trodde jag skulle få mer tider men inte som det ser ut nu. 42 timmar kommer jag jobba nästa månad i december *wihaa*

Lyfttekniken gick bra trots att näsan täppte igen totalt. Var ett trevligt gäng tjejer som var där ihop. Så nu har man intyg att man gått sån utbildning oxå. Efteråt mötte jag Martin och barnen. Köpte nässpray sen blev det Mc Donalds. Jag var så hungrig hade inte ätit mer än 3 mackor och frukt på hela dagen. Så när jag väl fick i mig den där fetto boms maten så fick jag katarr känningar och skit ont i magen. Äckel päckel till skit mat säger jag bara. Man äter nog där ENDAST för att det är snabbt och enkelt. Det började snöa nu på eftermiddagen föresten. Har kommit massa snö och det eh kallt *brr*

Sen kom vi hem. Jag gick igenom vara inkomster och utgifter denna månaden. Vilket resulterade i att vi har nästan lika mkt av varje. Martin ringde sin familj och sa att vi har verkligen inte råd att komma ner över jul.Men då skulle hans mormor promt betala 2000 för resan till oss. Jag förstår att dom vill ha ner oss. Men så otacksam som jag är för vad vi fått av dom, som det tycks. Och Martin som fått hjälp med pengar för saker han slarvat med senaste månaden ca 4-500. Så känner jag att jag vill inte ta emot pengar. Men då blir det liv för det istället. Allt det här gör att vi blir osams... Jag ska bara hålla tyst och säga javisst och jag hedanefter. Säger jag nåt är jag bara dum. Jag känner bara inte att vi inte har råd och jag har inte lust och länsa hans stackars mormor på pengar. Det blev såhär denna månaden. Jag får bara ut en tusen lapp från jobbet plus barnbidragen. Men dom räknas inte. Dom pengarna går direkt till barnen och vad dom ska ha.

Hatar denna eviga skit, med hans familj. Martin tycker klart jag är negativ och gör en höna av en fjäder. Jag vet inte snart börjar jag tro det. Det måste vara något allvarligt fel på mig.... Nee orkar inte skriva mer jag eh less.Martin har lagt sig för allt detta nu. Jag ska se oskyldigt dömd här ute på soffan. Blir nog att sova där inatt. Ska upp klockan 6 lämna barnen på dagis halv 8 ca. Känns så lönlöst det projektet för bara 3,5 timme men vad ska jag göra det eh vad jag kan göra för att ens få in lite pengar just nu.

Godnatt.
Postat av: Liinn

Hehe.. blir du också beroende av nässpray när du är gravid? eller det kanske beror på nå annat.. ;)



 2008-11-19     21:53:57     http://liinn13.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja har vart dvarenda gång när jag varit grvid suck Hehe skönt att höra att vi är fler ;)

 2008-11-21     10:36:14     http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Liinn

Haha.. ja!! Trodde jag var en outsider!!

Sjukt hur det kanbli så.. Det var typ det första jag la märke till innan jag visste att jag var gravid.. ;)

 2008-11-25     12:29:13     http://liinn13.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss