tröttmössa

Jag eh sååå trött så jag nästan inte orkar blogga. Idag har jag jobbat. (ska jobba hela helgen) Mådde så illa i morse, trodde allt att det skulle komma upp kräks innan jag hann komma iväg. Men slängde i mig en av dom " må illa tabletterna " så blev det bättre men man blir ju så jädrans trött av dom! Det eh tydligen antihistamin i dom. När jag kom hem gick jag syrran och Martin och käkade på Västergårds pizzan. Sen hämtade vi barnen. Sen var det hem och diska. Sen la jag mig och vilde en stund i Martins knä, tror nog jag slumrade till en stund. Känns som jag skulle kunna lägga mig och sova redan nu egentligen. Men vi ska tydligen göra pannkakor och så till middag innan det Martin gick och handlade. Sen ska jag baka frallor. Sen blire väl en film och sen sova i vanlig ordning.

PÅ tal om tv. Någon som såg veckans insider om folk som ytnyttjade djur sexuellt!? Allt från hästar. kossor, höns, mm. Är ju helt jäkla sjuuuukt. Att det ens finns såna skadade människor. Som skadar och tänder på djur, nee fyyy säger jag bara blä, grr. Riktiga psykopater!!

Nej over and out för idag. Föresten håller tummarna för dig THerese! *blink*
Postat av: Blivande mamma

Hejsan! Jaa snart är det äntligen dax =) *längtar enormt!!!

Jasså men tack så mycket det är faktiskt jag själv som fixat och donat lite.. Tog hjälp ifrån http://www.designadinblogg.se/ inte så svårt om man bara läser precis vad där står. Och om man har ork o tålamod hehe.. =)

Såg att ni väntar ett till litet frö =) grattis!!

Men du/ni får ha en fortsatt bra helg. kram kram

 2008-11-15     21:03:48     http://thestoryinside.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss