omottiverad

Har jobbat nu hela helgen. Nu blire inget jobb förens på torsdag som eh inplanerat iaf. Kom hem här, Martin mår illa. Hoppas inte han blir magsjuk nu bara. Har iaf bestämt oss gemensamt för att inte ta lägenheten jag skrev om för några dagar sen. Blir inget privatliv lixom. Så vi kikar lite efter annat boende. Trivs kanonbra här men har en hyra på nästan 8000:- i månaden plus dagis, tele, el osv. Blir rätt mkt. Vi bor i det dyraste bolaget i hela Södertälje just nu tror jag.

Igår fick jag rosor av Martin och sen kom pappa + sambo, och mina två bröder på besök. Då fick vi dom andra blommorna. Var kul att dom kom förbi, jätte länge sen nu!



Usch jag mår så illa och är så trött och omottiverad till att skriva nåt vettigt just nu. Har som sagt inte hänt så mkt mer än jobb och så. Behöver nog lägga mig tidigt idag har blivit rätt sent om kvällarna och så upp tidigt.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss