Jobbar

Sitter på jobbet. Kom hit klockan 8. Brukaren som jag jobbar hos har inte sovit alls mellan 24-06 inatt så den som jobbat inatt har haft en tuff natt. Gick ner i tvättstugan när jag kom för dom hade glömt det den som jobbade kväll igår. Sen när jag kom upp vaknade **** och ville gå på toa. Sen la hon sig igen. Förstår om hon är trött nu efter ingen sömn alls inatt. Jag vek bort all tvätt sen har jag kikat lite på tv. Sen sitter jag har. Dom ringde från jobbet och frågade om det var oki att jag jobbar själv idag och jag sa att det är inga problem, och sen prata hon något om att jag ska få lite mer timmar. *äntligen* Får se tänkte väcka **** runt 13 om hon inte vaknat så vi hinner duscha och så innan nästa som ska jobba kommer klockan 15.

Efter jobbet ska jag hämta ungarna på dagis. Det blir runt 16. Sen blir det tillaffären och köpa någon mat. Glömde ta fram i morse. Sen käka mysa lite med dom sen eh det natti natt och sen samma visa imorgon igen.

Skriver kanske mer sen. Hej sålänge!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss