Det e kul nästan jämt!

Igår kom min älsklingar hem mina små mys troll. Som jag hade längtat!! :) Jag jobbade, kom hem, gick och handlade lunch. Sen kom dom nästan precis. Hampe har fått en väldig hemsk hosta, Filippa började med igår. Så min syrra ska passa dom idag (dom e kvar här) medans jag jobbar 8.30 - 13. Skulle jobba imorgon men jag måste ta hand om barnen då ta dom till läkaren, Martin åker ju som sagt ner till skåne över dagen. Får hoppas dom inte blir allt för sura på jobbet. Men familjen går faktiskt först han hostar så det rosslar och är helt slemmigt.

Tack för kommentarerna ang. min kära svärmor. Nej vi ska inte ta bort bebisen men man blir bara så less på allting ibland. Det eh ingen annan som nånsin beter sig och ska lägga sig i. Fattar inte hur man orkar bara. . . Hon och hennes iläggande i allt vi gör kan göra vem som helst gaaalen! Hon ringde igår och hade väl lugnat sig lite, hon pratade med Martin för jag har faktiskt ingen som helst lust. Hon fortsatte inte lika agro dock, med sin predikan. Frågade när bebisen skulle komma och var tvungen att fråga och kommentera´ang. det enda vi inte har till bebisen = en vagn. Det kostar ju bla bla. Ja barn kostar det eh vi medvetna om! Och tror ni hon bad om ursäkt för hur hon betett sig och sagt! '

NiX!! Behöver inte säga något mer. . .

Ska äta lite frukost nu sen till bussen som går 8.12. ¨

Hej Hopp!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss