Blogg & Jobb

Som ni ser har min nya blogg kommit upp. Så snygg. Jag e supernöjd!
Gå gärna in på www.sussie.blogg.se och köp en design du oxå!
Hon är verkligen kanon duktig och gör precis som man vill ha den!

Vi vaknade precis här för en liten stund sen.
Tänkte skriva ett inlägg här sen ge barnen frukost, klä på dom, och gå till dagis. Sen måste jag hem och duscha. Ska på lyft teknik vid 13. Hon ringde igår och frågade om jag kunde och jag sa självklart, kan jag det. Dom ville att jag skulle komma förbi kontoret lite och prata lite om mina tider. Jag ser det possitivt och hoppas på fler timmar. För i fredags när hon bara gav mig 3,5 timmars pass resten av månaden, FAST jag bett dom om mer så ringde jag kommunen för att försöka få lite extra timmar och då ville dom ringa först ringa och kolla hur det gick där jag jobbar nu. Hoppas då att dom förstod att jag ViLL jobba MER. För igår lät hon så possitiv och ville jag skulle komma så vi fick prata ang. mina tider. Inte kul och ha ett jobb och få ut unka 4500 cirka. Nej det känns sådär visst eh det pengar men det kunde vara kul och få ut liiite mer än mamma penningen lixom.

Jaja jag skriver igen när jag kommit hem får vi se vad dom säger.
Lyft tekniken är mellan 13-16.

Hej Hopp!
Postat av: Regina

Hellu!!!

Va fin din blogg blev!!verkligen!!supernice!!

lycka till på lyft-tekniken o hoppas hoppas du får så många timmar du vill ha!

hälsa familjen o ha d bäst!!

kraaam

 2008-11-19     09:16:56
Postat av: Minett

Nu har den nya bloggen kommit ja. Det var fortfarande den gamla innan när jag kikade så jag blev lite förvirrad me tanke på inlägget, ja den var ju fin. Man får kanske beställa en blogg så den blir lite upphottad. Kram

 2008-11-19     15:54:05     http://minett.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss