22 november

Igår  var vi ute med barnen jag och Angelica.  Åkte pulka, gungade, och åkte kana osv. Sen gick vi och handlade, sen hem. Lagade mat diskade, dammsugade. fixade till blommorna jag köpte till Martin.



Martin kom hem från jobbet runt klockan 18. Det blev till att se halva idol. Sen somnade vi båda som två barn. Martin tog natten inatt. Bara för det har barnen bara låtit typ en gång var *hehe* Sen gick han upp med dom i morse klockan 7. Jag vaknade fem över åtta. Så en timmes sovmorgon fick jag. Sen åt vi fruksot och jag stoppade barnen i ett bad.







Idag ska vi hem till min pappa och hälsa på.
Blir till att ta pendeln, det eh massor med snö!



Och han har ju inte fått klartecken på att få köra igen riktigt ännu. Men nu kommande vecka ska vi väl få köra igen, hoppas det på. Inte för att vi är i stort behov av den men ändå, att bara kunna. Så nu ska jag iaf göra mig iordning. Sen ska vi kila iväg. Imorgon kommer Therese med familj förbi. *trevligt trevligt* Ska slita med dom ut i snön ;) . . .

Nej nu får vi sätta fart här.

Hej hopp!
Postat av: Mervi

Vad kul att barnen gillar badleksakerna! :-D

Ha en fin dag!

 2008-11-22     13:18:14     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss