Kväll igen då

Idag har jag och Martin vart på Willys och storhandlat, så nu är det fullt i skåpen här hemma. Göttans! Hämtade småglinen vid 14.00. Sen har vi hållt på i tvättstugan. Dom tycker det är super skoj att vara med där av någon anledning *hehe* Barn roar sig lätt ;)

Sen önskades korv med bröd till middag. Mina barn fullkomligt älskar korv. Hampus är ju för rolig. Han är lite lustig när det gäller mat, hör bara på det här. När vi äter fiskpinnar skalar han bort paneringen och äter endast den och när vi äter korvar om det inte är falu utan korvar med skin, ja då skalar han bort det och ska ha innehållet. Ja vad säger man...

Sara och Mattias var iväg med bilen för nån timme sen så dom var snälla och åkte och köpte ny plattång till mig. Min andra totalstrejkar och glappar så det var dax för en ny. Så skönt. Kanske man kan vara snygg i barret igen nu då?



Ber om ursäkt för mitt väldans tråkiga inlägg. Är så trött i huvudet och borde gå och lägga mig i relativt god tid ikväll. Får se brukar bli att man är uppe till Martin kommit hem iaf. Ska först av allt ta en dusch. Har ont i magen, det vankas lingon vecka vilken dag som helst .

Sist men inte misnt så vill jag bara säga till er som vet hur länge jag andvänt nässpray dag ut och dag in. Fick utskrivet medicin för att få näsan bra igen en spray med kortison.



Jag har verkligen inte kunna sluta innan. Min näsa har vart så beroende av det efter graviditeterna. Nu 1 ½ vecka senare så kan jag säga att i finaly made it! Har inte andvänt "vanlig" nässpray på en vecka nu. Denna jag fått ska man bara använda morgon och kväll. Jag är STOLT över mig själv!! *jaaa aaa* ;)

Hej hopp!

Postat av: sara

nu fick jag se äntligen se klippet och jag vill bara tacka dig för att du visade det

det kommer någon slags lugn när man hör någon prata om något man känner igen så väl, vissa saker tror man nästan kommer ur ens egen mun

tack igen

kram sara

 2010-01-21     22:19:10     http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej på dig! Jag pluggar just nu bara. Gymnasie ämnen men jag har sökt en barnskötar utbildning som ska börja i Mars. Men jag tänkte ta kontakt me en studievägledare för lite andra idéer me :) kram!

 2010-01-21     22:32:04     http://emyc.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha.. ang korven,så är min lilla dotter precis likadan... ;-)

 2010-01-21     22:52:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss