Bus Bella

Tycker bara dagarna svischar förbi. Veckorna går så himla fort!
Kan bero på att man har häcken full i princip dygnet runt kanske ;)
Alltid i full fart. Men jag trivs med det,
även om det är skönt att även kunna sätta sig och pusta ut en stund vid datan
 och lyssna på musik, blogga och läsa andra folks bloggar på kvällen när barnen sover.
En sån kväll är det ikväll.

Dom här 2 har jag fått nojja på just nu. LADY GAGA låten är ju bara för skön.
Det ska lyssnas på HÖÖÖG volym och det går bara när barnen är på dagis.
Men iaf och hur som helst, ENJOY! ;)






En liten buse är fortfarande vaken och det är Isabelle som brukar somna när syskonen lägger sig runt 19 tiden. Sen vaknar hon efter nån timme och vill spralla av sig lite innan hon somnar igen. Nu liggs det och baby gymmas för fullt här på lektäcket intill.

Sätt på ljudet!! ;)



Idag har vi äntligen fått hem våran MALM byrå från IKEA, med hjälp av min syster och Mattias som var iväg på det hållet mot Stockholm i förmiddags. Sen tog det säkerligen 1 ½ timme att skruva ihop den fast både jag och min syster skruvade på tillsammans. Hur sov haver, det står nu på plats och förgyller vårt sovrum. Nu fattas bara lite tavlor och jag skulle vilja införskaffa en växt. Sen ere fin fint där inne!

Syrran och Mattias stannade på en bit mat innan dom for hem. Martin jobbar eftermiddags vecka denna veckan. 14.15 - 22.40. Så jag brukar sitta uppe och vänta tills han kommer hem, vill och kan faktiskt inte heller somna förens jag har honom här hemma innanför dörrarna iaf. Han går hem från jobbet, även om det inte är så långt så är jag orolig när han knatar hem så sent själv.. sån är jag.

Ne ska väl fixa lite päron nån kiwi och ett glas vatten och kika på nr 6 av Johan Falk filmerna. Var lixom svårt att sluta när man väl sett den första. Tjii fick jag som hade så förut fattade meningar, då han som Spelar Johan Falk inte är en av mina favorit skådisar. Men ja detta gjorde han bra ;) och sen spelar han ju faktiskt kanon i mina favorit filmer "tusen bröder" oxå.

Nog om det tack för mig/oss för idag.

Sov så gott och sköt om er allihop! :)

Postat av: sara

oj den tanken känns så långt borta, känna nästan som om den delen är helt förlorad. Men jag hoppas innerligt att du har rätt!



jag får inte klippet att fungera, den bara tänker och tänker, men ska försöka igen imorgon om det kanske funkar då.



massa kramar och ge en extra till björn från mig :)

 2010-01-20     22:34:47     http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehehe.. Jag tränar ju inte jätte hårt men tar en power walk när jag lämnat på dagis. Kör lite situps och armhävningar nu innan vi får nycklarna till gymmet som föreningen startat =)

Sen blir det lite mera där nere. kanon



Du tränar en hel del du med??

Jätte kul att det går bra!

Vad var det för tabletter du får äta?

Ha en bra dag!

Kram Kram

 2010-01-21     08:30:07     http://sandraaas.se
Postat av: Malin

Tack för den fina kommentaren!:-)

 2010-01-21     09:01:39     http://stunderilivet.blogspot.com
Postat av: Mallanmamma

älskar också lady gagas låt :)

 2010-01-22     21:27:59     http://www.surfland.se/mallanmamma
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss