Phu vilken dag.

Upp imorse med barnen halv 7. Klä på dom, frukost, sen ner till dagis. När jag kom hem var det dax för Martin att bege sig till IKEA. Då satte jag fart här hemma att omorganisera i garderoberna eftersom både byrå och garderob flyttade ut härifrån igår. Sen ringde min kära vän Pelle så pratade vi en stund. Sen kom Martin hem och jag hjälpte honom att bära upp alla saker, sen satte jag genast fart att skruva ihop Billy bokhyllan. Martin stack till jobbet. Och jag fick klä på mig och Isabelle för att hämta barnen klockan 14 och fortsätte sen montera ihop resten av möblerna.

När det var färdigt var det dax att sätta allt på plats. Och samla ihop allt papp och plast. Sen laga middag, och plocka bort efter den. Direkt efter det stoppade jag alla 3 barnen i badet. Medans jag passade på att hänga en maskin tvätt på tvättstrecket över badkaret. Sen drog jag ur "proppen" och upp med Hampus och Isabelle som skulle torkas, smörjas, få blöjor, och pyjamas. Sen fick Filippa upp och genomgå samma procedur minus blöja då. Sen borsta tänderna och i säng. Fixa välling till Hampe och ersättning till Isabelle. Och sen satte jag mig och pustade ut i soffan en stund.

Tur att man är kvinna och kan göra MÅNGA saker SAMTiDiGT! ;)

Nu tänkte jag ta en dusch sen kommer Martin hem och vi ska väl kika på en film. Igår såg vi på The Proposal, med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Den var faktiskt jätte mysig. http://www.imdb.com/title/tt1041829/ en mysig höst mys film.

Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

det gick så bra =) skall träffa brukaren nästa vecka

 2009-10-29     20:02:20     http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Mervi

Hej gumman!

Har ni sett Marley och Jag? Det är annars en mycket bra film också.. :)



Jag sitter på jobbet och ruttnar i detta nu..

Om 50 minuter är det helg för min del!

Kram!

 2009-10-29     22:11:03     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Ååh tack så mkt gumman! Du, fick du mitt mail på fb?? När var det där partyt? :)



Hoppas ni och barnen mår bra.



Kram!

 2009-10-30     12:04:55     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss