Måndag

Igår blev det barn basar och jag fyndade en massa fint till alla 3 barnen. Jag & Filippa åkte dit med syster och Thias och mötte även upp min andra syster en en kompis till henne där. Guud vad mkt folk det var. Folk var som galna var skönare efter en stund när det började lägga sig lite och folk hade köpt sitt och åkt hemmåt. Mitt i folk vimlet träffade jag Linda med sin fina bebismage. Sen tog jag/vi bara det lilla lugna resten av dagen när jag kom hem. Orkade inte masa mig iväg till Skärholmen. 

Idag är det verkligen piss väder men jag har tänkt att ta mig en promenad innan Martins ska börja jobba vid klockan 14 om det inte verkligen öser ner. Jag snorar och hostar lite så tror inte det är allt för bra idè att ställa mig på träningsmaskinen.

Nu blir det frukost. Hej sålänge!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss