Lördag

Hahaha verkar vara några som blitt rädda när dom kikat på klippet från gårdagen.
Själv fick jag näst intill en hjärt attack *haha*

Idag är jag seg och Flippan är jättehostig och ligger och vilar framför tv:n.
Hade egentligen planer på att åka till Pelle och grilla lite.
Men vi tar det näst nästa helg istället när han eh ledig igen.
Så alla är friska. Inge kul för Filippa kanske när hon känner sig risig.

Hampus har åkt och ska sova över hos Sara & Thiiiias.
Han var jätte glad att han skulle få åka dit. 

Isabelle har börjat bli lite blyg för andra människor, tom syrran hehe kika här:



Och såhär glad blir hon när hon är med mamma: ;)




Nu har vi precis stoppat in hemmagjorda klyftpotatis i ugnen,
 och snart ska vi slänga Rostbiffen på stekgärnet så gott.
Ska ställa mig och fixa sallad till nu tänkte jag.

Sen till kvällen blir det hyrfilm.
Martin har hyrt några nya som kommit som verka jätte bra!

Postat av: Therese

jag hade redan blivit förvarnad för det klippet... jag är så lättskrämd och jag vill ju inte att Rasmus dör av att mamma får hjärtinfarkt =)

 2009-10-17     21:24:46     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kanske sagt det förr, men det tål att upprepas igen;

Du har väldans söta ungar!

Jag har lust att göra som alla jobbiga kärringar gör, dra i lilla Isabelle's runda kinder och tala om hur söööt hon är!

 2009-10-18     04:13:07     http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Elin

Hon är så söt!!=)

 2009-10-18     10:38:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss