Hallå hallå

Är dåligt aktivitet här på bloggen just nu, men bara för att jag ligger sjuk. Febern är borta idag iaf men jag mår skitdåligt. Har ingen röst alls och snorar och hostar som bara den. Så jag har fått en tid på akuten klockan 13. Först ville dom inte ha dit mig och tänkte skriva ut hostmedicin som jag behöver iaf. Men Sen tyckte dom att det är lika bra att jag kommer men då på en avtalad tid så dom kan lyssna på mina lungor.

Ska skriva lite mer sen när jag börjar bli frisk för det händer inte allt för mkt här just nu.

Postat av: katja

hej gumman!

ja det skulle vara jätteskoj. säg till när det är aktuellt så kommer jag.

kramar

 2009-10-04     19:34:31
Postat av: Mervi

God morgon!

Jag som har ledig dag och allt, tänkte komma förbi och hälsa på dig med mina barn och ser att du är sjuk.. Jag har återigen inte läst några bloggar på vad som känns som evigheter..! Nå! Vi får träffas en annan dag.. :)

Krya på sig!

Kram

 2009-10-05     08:34:32
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss