Grattis Hampus på 2 års dagen

Så idag blir vår lill kille stora killen... hela 2 år! Känns helt sjukt. Det var lixom inte länge sen han föddes känns det som. Trist var dock att jag vaknade med 39.2 i feber klockan 05:30 i morse. Gick upp klockan 8 och öppnade paket och sjöng för honom. Framåt lunchtid märkte vi även att Hampus var varm och tog tempen på honom. 39,1 och nu på kvällen när alvedonen slutat verka så 39.7.  Så det har inte blivit särskilt mkt tårt ätande, även fast jag tog mina ynka krafter för att ordna ihop en. Han fyller ju trots allt år. Resten av dagen har jag faktiskt bara legat på soffan och vilat. Mår verkligen piss. Och nu på kvällen börja rösten strejka oxå...

Nu ska jag hoppa i säng, men lägger upp några bilder från dagen:









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss