God kväll!

2 dagar utan uppdatering här på bloggen. Igår var barnen på dagis och jag och Isabelle gjorde hela Södertälje centrum, på jakt efter en klänning. Köpte en vinröd aftonklänning, men ska jag kunna ha den måste jag verkligen köpa nått som drar in fettet på magen. Kanske rent utav behöver en fettsugning innan det är dax ;). Hittade iaf 2 par helt underbara skor. Något av paren ska jag ha på mig vid vigseln. Lägger upp en bild imorgon på klänning och skor.

Idag fortsatte jakten. Men idag blev det med resten av barnen och syter. Vi åkte till Skärholmen Centrum. Men hittade inte nåt direkt heller. Var nog runt i varenda butik där och kollade runt. Kan ju inte påstå att det är nån klännings sässong nu. Antingen ska man vara i xs storlek eller så fanns det bara massa skit. Eller så kosta det hur mkt som helst. Så det får letas vidare det är ju ett tag kvar men det börjar dra ihop sig... *ihh*

Phu aldrig mer ha alla barnen med sig när man ska iväg på något sånt, jag är helt slut och syrran oxå! NU ligger dom iaf i sina sängar. Vi har nyss ätit, och nu blir det borsta tänderna och bums i säng för att kika på nya Wallander Prästen som kommit ut som vi hyrde nu ikväll.

Återkommer imorgon. Natti Natt!

Postat av: Minett

Hehe ja det var ju lite häftigt att Martin vill göra ett någerlunda samma motiv på samma ställe, bara han inte gör en likadan ;) men hälsa honom att det gör oooooont!!! Revbenen är inget najs ställe..

 2009-10-22     20:28:15     http://minett.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns klänningar i norrtälje i alla möjliga storlekar och till bra pris, jag har själv inte sett klänningarna men vad jag har hört så ska de vara fina :)

 2009-10-24     22:13:53
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss