Ny inköp

Från att igår vara så trött så allt verkligen gick i slomotion i mitt huvud och jag hade noll tålamod för någonting, till faktiskt relativt pigg och väldans glad idag. Martin har inatt hjälpt mig med barnen och det tackar jag gudarna för, för han har vart uppe säkert 5 ggr, och jag har väl vart uppe 2 ggr. Glad att jag slapp ta allt det där själv!

Igår kväll kom Martin hem lite tidigare från jobbet och tog lite komp. för att hjälpa mig med barnen som var skövilda, samtidigt som det skulle komma några och köpa våra Mammut möbler som vi ville bli av med nu innan flytten. Garderoben är ju som en kloss som vi hade och även byrån som väger hur mkt som helst. Bordet och alla 5 stolar är inte heller att rekomendera när man har en vild 2 åring. Då plasten har en benägehet att gå sönder efter några kast i golv eller likande. Även om det är en jättesöt serie från IKEA så är det mer otympligt än bra. Tar sån himla plats. Och Hampus nya rum där borta är rätt långt och smalt. Så Martin är iväg på IKEA idag och ska köpa nya grejer, som passar bättre för oss:

En vit expedit:



4 st såna här korgar till:


En Billy Jäder bokhylla ... Limited edition
( ska även köpa 2 tillhörande dörrar till framöver )


Ett vitt LACK bord:


Och sist 2 st vita KRITTER barnstolar:


Jag ska plocka iordning här lite nu så rummet kan vara färdigt när barnen kommer hem från dagis.

Hey sålänge!

Postat av: Jossan

Ja visst vill man att de ska ha vattkoppor så tidigt som möjligt...



Jag säger till om det kommer några prickar, så bjuder vi på fika eller mat och lite smitta =)



kram

 2009-10-29     14:37:09     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss