Godmorgon

Sådära ja nu har man sovit lite, så skönt. Blev en lång dag igår. Var i Skärholmen nästan vid lunchtid. Isabelle var med mig, och hon var som en ängel hela dagen bara låg och titta och skrattade. Sprang runt åter igen i alla dess affärer men hittade = NADA i klänningsväg. Dom har ju en butik där som heter TAXi Fashion, med huur mkt snygga klänningar som helst. Men såklart i storlek för kvinnor/tjejer som har max strl. 38. Tillslut sprang jag in på Axelssons och kikade för min mormor rådde mig att gå dit. Och där hittade jag en klänning. Inte nån direkt bröllops aktig men... jag tycker den är söt. Den satt bra så man inte såg så mkt alls av min bulliga mage. Köpte 2 st en beige aktig och en svart. En av dom ska jag lämna tillbaka. Ville att Martin skulle vara med och välja färg. Eftersom det inte är nåt bröllop i den bemärkelsen känns det lite som det kvittar vilken färg av dom man tar.

Här kommer en bild på den ljusa klänningen eftersom det är lättast att se på bild hur den ser ut då. Men som det känns när dem sitter på, så har både jag och Martin föredragit den svarta.



Det här är skorna jag kommer ha på mig:



Blev även lita annat inhandlat.












Nu vid 11 ska jag och Filippa till läkaren. Hon verkar jätte hängig och säger att hon har värk i ett öra. Ska även ta ett urin prov på henne för jag tycker hon springer och kissar typ 100 ggr varje kväll innan hon somnar. Usch jag är så trött just nu. Blir inte mkt sömn. Barnen härjar fram till tio om kvällarna nu sista veckan ingen aning om varför. Då går jag och lägger mig för att orka med natten. Sen ska man upp någon/några ggr för Filippa har varit orolig några nätter nu, plus sen mata Isabelle. Martin vaknar ALDRIG om nätterna, så det eh bara att gå upp. Sen får man upp vid 7, och det tar ut sin rätt vill jag lova.

Nu ska jag klä på Hampus för det är dax för dagis.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss