God middag

Inatt har jag faktiskt fått sova lite mer än natten innan. Jag kom på en sak igår. Jag tror det är så att Hampus har blivit mörkrädd. La dom igår, och nu är det ju verkligen kolsvart om kvällarna. Han började gråta rätt omgående och jag fick in några ggr under en och en halv timme och undrade om han hade ont någonstans. Tänkte tanken att: det kanske är mörkret. För när han legat hos mig dom nätterna han vart orolig har han sovit hur bra som helst. Så jag tog en lampa med 15 watt i och satte i deras fönster, bakom rullgardinen. Sen vart det tyst där inne, och han somnade rätt omgående, och har sovit hela natten utan ett ljud. Så vi får se natten som kommer om det kanske kan vara det ändå.

Filippa har hostat rätt mkt så hon fick hostmedicin igår innan hon la sig och sen en gång inatt när jag var uppe vid 4 för att ge Isabelle mat så blev jag skiträdd när jag märkte att något som i detta fall var Filippa hade lagt sig under täcket. Man är ju lite yrvaken när man eh uppe om nätterna så jag blev skiträdd när jag kröp ner och kände hur något varmt låg nere vid mina ben haha. Hon hostade hur som helst en del så hon fick ett gals vatten innan host medicinen. Sen erskorterade jag henne till sin säng igen.

Sen vid tio över 6 ringde Martins mobil. Då hade han försovit, sig så det var bara att slänga sig i en taxi och bums ner till jobbet och då vaknade vi resten av familjen oxå. Filippa verkade jätte vissen imorse men hon var väl mest trött för nu på dagen är hon hur pigg och obstinat som helst. Så det går nog ingen nöd på henne. Det får bli dagis imorn om det inte blir värre med hostan, vi får se.

Pratat med L nu på morgonen länge i telen. Super trevligt! Verkar som vi ska bo i närheten av varann nu när vi och förmodligen hon flyttar så vi kan umgås och så framöver. Håller tummarna med lägenheten gums! Nu ligger iaf båda dom lite större barnen och sover middag och jag har myst lite med Isabelle som idag är utnämd till veckans bubblare utav mig.




Nu jag ska ställa mig med lunchen. 

Postat av: Soya

Halloj, ja du är Anettes kompis va? :)

Klänningen hittade jag i Västerås på Ursulas brud och bal. Är väl en bal/festklänning egentligen :)

 2009-10-21     19:20:51     http://soyasblogg.se
Postat av: Johanna ♥ Minna

Hey snyggo, lust att ändra länkningen till mej och skriva nya adressen?



Hoppas allt är toppen.

Krama

 2009-10-24     13:45:20     http://salkert.se
Postat av: lisa

hon är HELT gudomligt söt. Ja alla tre såklart :-)

 2009-11-02     21:18:41     http://liese.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss